روزان ابری

ساخت وبلاگ
  1. نمایشگر منحنی OLED
  2. کیفیت واقعی تصویر 4K فور کی
  3. کانکتور جزء؛
  4. زاویه دید ضعیف
  5. مجهز به پردازنده ی 4 هسته ای Quad
  6. صفحه صاف و فلت
  7. استانداردهای صوتی

آیا به تلویزیون هوشمند احتیاج دارم؟ پاسخ این یکی آسان است، بله. دلیل این امر این است که به نظر حرفه ای ما توجه کنید. اگر می خواهید به طور کلی تلویزیون خوبی بخرید، شما مجبورید یک تلویزیون هوشمند بخرید.در ایننجا میخواهیم بهترین تلویزیون های 55 اینچ ال جی و سامسونگ را به شما معرفی کنیم. به خاطر داشته باشید که "هوشمند" بودن فقط به معنای دسترسی تلویزیون به Netflix و HBO Now نیست. اگرچه گاهی اوقات به این معنی است که تلویزیون دارای یک مرورگر است، اما بیشتر نشانگر این است که تلویزیون خریداری شده در بانه از قابلیت اتصال خاصی مانند بلوتوث، WiFi، جک ورودی اترنت و غیره برخوردار است. ممکن است بتوانید محتوا را از تلفن هوشمند خود پخش کنید یا از طریق کنترل از راه دور تلویزیون برای روشن کردن دستگاه پخش DVD یا کنسول بازی ویدیویی خود استفاده کنید. خرید یک تلویزیون هوشمند نیز به این معنی نیست که شما باید دیگر از دستگاه پخش مورد علاقه خود استفاده نکنید. اگر کاملاً به این برنامه ها نیازی ندارید، مسلما هزینه بیشتری برای یک تلویزیون هوشمند نمی پردازید. خرید تلوزیون در بانه مقرون بصرفه است. عرضه مستقیم تلویزیون ال ای دی  چرا که واسطه های فروش حذف شده اند. اما هزینه هایی که برای تلوزیون جدید و هوشمند می پردازید، قیمت تلوزیون در بانه را افزایش می دهد. بنابراین آیا ارزش آن را دارد که بیشتر هزینه کنید؟ یک قانون کلی وجود دارد که باید از آن پیروی کنید. آن هم این است که اگر نمی توانید متوجه برخی از ویژگی ها یا مشخصات شوید و بدانید چه مزیت هایی دارد، احتمالاً نباید برای آن هزینه کنید. اگر نمی توانید درک کنید که چگونه یک تلویزیون می تواند بسیار گران تر از تلویزیون دیگر باشد، احتمالاً نباید آن را بخرید! چون شما به این امکانات نیازی ندارید.

  • وزن تلویزیون بدون پایه: 17.5 کیلوگرم
  • سیستم کاهنده ی نویز صداClearAudio+
  • تلویزیون ال جی مدل CX 77
  • تلویزیون های بانه از چه گارانتی هایی برخوردار هستند؟
  • صفحه اصلی Smart Hub اصلاح شده
  • LCD سامسونگ سری 7
  • Galaxy M

تلویزیون سونی A8G یکی از محصولات مدرن و شیک کمپانی سونی است که در سال 2019 از آن رونمایی شد؛ در سراسر جهان کاربران زیادی از این تلویزیون خوش تراش استقبال کردهاند. سونی علاوه بر زیبایی، تلویزیون را با انواع و اقسام خصوصیات و آپشن های بینظیر مجهز کرده است؛ سونی در طراحی این تلویزیون از نمایشگر OLED برای رسیدن به تصاویر واضح و با کیفیت بهره برده. قابلیت های وضوح تصویر، جزئیات تصاویر را به صورت خالص و دقیق برای شما ارائه می دهد، سونی برای کیفیت تصویر نیز از فناوری 4K استفاده نموده تا نمایش بهتر تصویر را عهده دار باشد. رنگ ذغالی پایه به همراه رنگ مشکی فریم و پنل پشتی ترکیب عالی برای این Smart TV به ارمغان آورده اند. اگر به دکوراسیون اتاق و باکلاس بودن محیط خود اهمیت می دهید در هنگام خرید، برای ظرافت دقت بیشتری داشته باشید. تلویزیون های سونی با طراحی زیبا و منحصر بفردی که دارند شیک و مدرن بودن را به محیط شما هدیه می دهند.

این قابلیت اجازه ی اتصال 32 نفر به تماس تصویری را می دهد. یک تیر چند نشان! شاید برای شما هم اتقاق افتاده باشد که در یک زمان معین بخواهید چند برنامه را ببینید و هم کارهای عقب مانده ی گوشی هوشمند را برطرف کنید، این وظایف را به تلویزیون 85 اینچ سامسونگ QN90B بسپارید. مانند یک گیمیر حرفه ای بازی کنید! یکی از قابلیت های کاربر پسندی که در تلویزیون های پیشرفته ی امروزی قرار دارد، امکان اتصال آن به کنسول های بازی و وجود فناوری های برای کیفیت عالی بازی است. تلویزیون سری 9 یکی از تلویزیون های بالا رده با کیفیت فورکی و رفرش ریت 120 هرتز بهترین بازی ها را برای شما به وجود می آورد. در این محصول همراه با رفرش ریت زیاد، یک بازی هیجانی با کیفیت عالی در هنگام سرعت را به وجود می آورد. قابلیت FreeSync Premium Pro تاخیر، پاره شدن تصاویر و لکنت بازی را کاهش می دهد و بازی روان با تاخیر ورودی کم را برای گیمیرها فراهم می کند.

یکی از قابلیتهایی که مربوط به بخش اسپیکر تلویزیون است و هنگام خرید باید به آن توجه داشته باشید Dolby Atmos نام دارد. تلویزیون در صورتی که از این قابلیت پشتیبانی کند صدایی بسیار فراگیرتر و همچنین بهتر را تولید میکند. به کمک این قابلیت شما احساس میکنید که فیلم یا بازی در خانه شما در حال اتفاق افتادن است و صدا به حالتی زنده و فراگیر پخش میشود. در نهایت اگر استفاده معمولی از تلویزیون دارید نیاز به قابلیت Dolby Atmos یا خرید ساند بار و … وجود ندارد. اما اگر قصد دارید فضایی بسیار خاص و متفاوت را هنگام تماشای فیلم برای خود به وجود بیاورید حتما تلویزیونی خریداری کنید که از Dolby Atmos پشتیبانی کند یا یک ساند بار برای تلویزیون خود خریداری کنید. روشنایی تصویر ارتباط مستقیمی با وضوح و کنتراست دارد. اگر مکان قراگیری تلویزیون یک اتاق کاملا روشن باشد، باید به اندازهی کافی از میزان روشنایی تلویزیون خود اطمینان داشته باشید. بدون روشنایی کافی، نورهای برجستهی سفید و رنگی به ویژه برای تصاویر HDR به خوبی نمایش داده نمیشوند.

را روانه بازار می کنند و همگی توانسته اند اعتماد کاربران را به نحو احسن جلب نمایند. از عرصه هایی که ال جی در آن بسیار خوش درخشیده ، تولید محصولات صوتی و تصویری است که اصلی زمینه فعالیت کاری این برند جهانی نیز به حساب می آید. نکته: شرکت ال جی مدل مشابه تلویزیون ال جی C1 را در سال 2022 با مدل C2 معرفی و به بازار عرضه کرده است. در این فناوری ، پیکسل ها توانایی روشن شدن به طور اتوماتیک را دارند و این بدین معناست که نور پیکسل ها در صفحه نمایش ، مستقل کار می کنند و در نهایت رنگ ها را به کیفیت بهتری به نمایش می گذارد. Self-lighting برای نور پس زمینه تلویزیون های اولد به کار می رود. همانطور که گفتیم ال جی جزو مارک هایی است که بیشترین میزان امکانات را در اختیار کاربران قرار می دهد و قطعا اولد ال جی 55C1 نیز بر همین روال طراحی و تولید شده است. اگر در گذشته تلویزیونی داشته اید که در نمایش تصاویر متحرک ضعیف عمل کرده و محتوا را آن طور که باید به نمایش نگذاشته است ، با خرید تلویزیون 55 اینچ اولد ال جی C1 ، می توانید این مشکلات را فراموش کنید و تجربه ای متفاوت را ازآن خود کنید. تلویزیون 55C1 ال جی به OLED Motion Pro مجهز شده که به لطف پورت HDMI استفاده از آن در تلویزیون اولد ال جی C1 امکان پذیر شده است. در اصل این قابلیت وظیفه بهبود تصاویر در مواردی مانند فوتبال ، بازی های ویدیویی پیشرفته و…

همه ما میدانیم که تلویزیون های اولد ال جی گیمینگ هستند و این ویژگی از اولدهای سال قبل برای C1 نیز به ارث رسیده است! تلویزیون 55 اینچ ال جی C1 بهترین تلویزیون گیمینگ سال است. قیمت تلویزیون سامسونگ سری 9 نمی توان منکر این قضیه شد که تلویزیون هرچه باریکتر باشد زیباتر است. در همین میان، ال جی تعریف جدیدی از طراحی ارائه می دهد. پایه نقره ای رنگ این تلویزیون که از دور خودنمایی می کند بخش زیادی از زیبایی آن را تکمیل کرده و به واسطه این ترکیب رنگ مشکی و نقره ای قابلیت سازگاری با هر دکوراسیونی را دارد. جنس بدنه و پایه تلویزیون ال جی C1 از پلاستیک فشرده می باشد که بسیار مستحکم است تلویزیون نامبرده ال جی در اندازه های 83، 55، 65، 77، 48 اینچ در فروشگاه برگ و باد به فروش می رسد. چرا اولد C1 یک اثر هنری است؟ فناوری نامبرده مختص تلویزیون های اولد است و در C1 ال جی نور پس زمینه را تامین می کند.

  1. Adaptive Picture
  2. خطر سوختن دائمی
  3. A80j oled 4K
  4. تعمیر قطعات گوناگون تلویزیون
  5. دارای 1 عدد رابط کامپوننت
  6. دارای دو اسپیکر با توان 10 وات

تلویزیون های اولد معمولاً قیمت بالایی دارند، اما قیمت نسل اول تلویزیون های اولد سونی را فقط می توان با واژه گزاف توصیف کرد. قیمت پایه این محصولات از 5000 دلار شروع می شد و حتی سرسخت ترین طرفداران این برند ژاپنی را هم وادار می کرد که به گزینه های ارزان تری نظیر محصولات ال جی روی بیاورند. این مشکل در سال 2018 تا حدودی مرتفع شده است. سونی قیمت گذاری سری جدید تلویزیون های اولد A8F را اعلام کرده که از 2800 دلار برای مدل 55 اینچی شروع می شود و نمونه 65 اینچی آن هم 3800 دلار قیمت دارد. البته همچنان تلویزیون های سونی از رقبای کره ای گران تر هستند، به عنوان مثال مدل G8 ال جی از قیمت پایه 2500 دلار به فروش می رسد. با این حال فناوری های خاصی نظیر تولید صدا از صفحه تلویزیون می تواند این اختلاف قیمت را توجیه کند. البته نسل جدید تلویزیون های سونی از فناوری دالبی ویژن بی بهره اند. مدل A8F و دیگر محصولات 4K این شرکت فعلاً از استاندارد جدید HDR پشتیبانی نمی کنند و تا قبل از عرضه آپدیت در اواخر سال 2018 باید به همان فناوری HDR10 اکتفا کنید. همانند همیشه می توانید با چشم پوشی از فناوری گران قیمت OLED مقدار زیادی در هزینه هایتان صرفه جویی کنید و از تلویزیون های LED با رزولوشن 4K لذت ببرید. نهایتاً اگر تلویزیون بزرگی با هزینه کم احتیاج دارید، باید قید موتور پردازش تصویر X1 Extreme را بزنید و سری X850F را با قیمت 1800 دلار برای مدل 65 اینچی و 4500 دلار برای مدل 85 اینچی خریداری نمایید. محصولات جدید سونی به زودی در بازارهای جهانی عرضه می شوند.

  • تقویت کننده ی صدا ULTRA Surround
  • سایز :55 اینچ
  • ابتدا تلویزیون را روشن کنید
  • نسخه پورت ورودی HDMI HDMI 2.0

حتی می تواند همانند یک تابلو هم به نظر برسد که می تواند فضایی زیبا و دوست داشتنی ایجاد نماید. برای اینکه کاربران در استفاده از این تلویزیون راحت تر باشند و بتوانند به صورت صوتی هم آن را تنظیم و کنترل کنند، از دستیارهای صوتی Bixby و الکسا پشتیبانی می کند. بنابراین، کاربران قدرت انتخاب بیشتری در بین دستیارهای صوتی دارند و محدود به یک نوع دستیار صوتی خاص نیستند. گفتنی است که برای علاقه مندان به بازی های ویدیویی Game Mode را هم پشتیبانی می کند تا گیمرها با LAG کمتر و موشن ریت بیشتر، به انجام بازی ها پرداخته و از آن لذت ببرند. یک تلویزیون جهت افزایش کاربردهایش ملزم به پشتیبانی از انواع پورت ها و درگاه های ارتباطی می باشد. تلویزیون سری هشت سامسونگ مدل 2021 مجهز به انواع پورت های ارتباطی ضروری می باشد. از جمله اینکه 2 پورت USB و 3 پورت HDMI را دارا می باشد تا بتوان انواع دستگاه های دیجیتال دیگر را به آن متصل کرد یا اطلاعات مورد علاقه ی خود را به آن انتقال داد.

روزان ابری ...
ما را در سایت روزان ابری دنبال می کنید

برچسب : ال ای دی ارزان در بانه,قیمت ال ای دی در بانه,بانه ال ای دی ,فروشگاه تخصصی بانه ال ای دی ,فروشگاه تخصصی تلویزیون,فروشگاه بانه led,بانه led,فروش ال ای دی در بانه ,خرید تلویزیون ال ای دی ,تلویزیون هوشمند بانه, نویسنده : فری fri6 بازدید : 385 تاريخ : يکشنبه 6 شهريور 1401 ساعت: 19:38